Beefair

Gree Aphro A++ 12.000 BTU Duvar Tipi Inverter Klima

Gree Aphro A++ 12.000 BTU Duvar Tipi Inverter Klima - Görsel 1

82%

Olumlu arısı

Duygu Dağılımı (501)

Bu Ürün Şunlar İçin En Uygun

Değer Arayanlar

Kaliteden ödün vermeden rekabetçi bir fiyata yüksek performanslı bir klima arayan kullanıcılar.

Verimlilik Bilinçli

Ürünün ekonomik çalışmasıyla dikkat çektiği için enerji tasarrufu ve daha düşük elektrik faturalarını önceliklendiren kişiler.

Sessiz Ortam Meraklıları

Klimanın, özellikle dış ünitenin sessiz çalışmasıyla sıkça övüldüğü için huzurlu bir iç ortamı önemseyenler.

Olumlu Öne Çıkanlar (82%)

Isıtma soğutma çok iyi fiyat performans olarak çok memnunum

Çok sessiz 26 M2 yi buz gibi yapıyor çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim adinin fazla duyulmamış olmasına bakmayın 10 numara 5 yildiz

Hiç düşünmeden alabilirsiniz. Harika bir ürün. Ben gayet memnunum. Yatak odam dahil buz gibi oluyor.

CİHAZ SESSİZ CALİSMASİ COK İYİ 25 İLA 30M2 ODAYİ İSİTİYOTAVSİYE EDERİM

Ürünün kalitesini tartışmaya gerek yok alabileceginiz en kaliteli klima. 110m2 evde kullanıyorum. Takildigi odayı anında sogutuyor. Evin genelinde sogutma etkili olmuyor fakat evdeki nemi ciddi ölçüde kırıyor ve evde başka bir odada bile olsanız terlemiyorsunuz.

Sessiz full performance

Harika ürün. Evimiz 77 metrekare. Tamamını soğutabiliyor. Zamanlayıcı ve uzaktan çalıştırma özelliği var. İndirim varken denk geldi.

Isıtmasıda soğutmasıda çok iyi

Ürün dün servis gelip kurdu denedik 26 metrekare salon için yeterli hatta kapıyı açtığımızda hol ve mutfağa kadar soğuttu umarım ilerleyen zamanda da devam eder

Ürünün ısıtması gayet güzel dış ünite de nerdeyse hiç ses yok gree satıcısına teşekkür ederim

Olumsuz Öne Çıkanlar (11%)

Klimamiz 1 gunde geldi fakat uzun suredir servisi bekliyoruz Çanakkale de.

Müşteri hizmetlerine iki günde bağlandım 12 gündür kurulum için bekliyorum hala arayan olmadı. Sanırım yaz birine kadar kurmazlar. Böyle marka klima alırsam olacağı bu düşmanlarınıza tavsiye edin

Ürünü aldık montajını yaptıramıyoruz 15 gün bekleyin diyorlar servis berbat Gün bile vermiyorlar

Gerçekten başarılı tek kötü tarafı servisi bulmak biraz zor oldu. Bir ayı buldu kavuşmamız

4 saat oldu daha 10 kere aradım müşteri hizmetlerine ulaşamadım.

Montaj için aranmayı bekliyorum. Bakalım montaj için servis yönlendirmesi yapabilecekler mi yaz bitmeden.

Ürün hasarsız bir şekilde uğraştı güzel de bi ürün bu üçüncü alışımız yalnız servis konusu gerçekten cinnet geçirtecek boyutta bir hafta oldu hala gelem giden yok ilçedeyseniz falan tavsiye etmiyorum servis rezalet

Servis konusunda eksik 1 ay sonrasına kurulum için gün veriyorlar . Ürünün kargo süreci hızlı ama kurulum için 1 ay sonrasına gün verdiler. Sıcaklar geçtikten sonra ihtiyacım kalmayacak zaten klimaya

Henüz kullanmadım .servisi çok aradım bulamadım en sonunda buldum kurumu yapıldı

Ürün ambalajlama gönderim 9 gün sonra teslim edildi fakat bu seferde Ceyhan emsal servis 15 gün sonrasında montaj için gün veriyor yaz bittikten sonra ne işe yarar klima almak

Kritik Sorunlar (4)

1

Bazı kullanıcılar, teslimat sırasında eksik filtreler veya hasarlı dış panellerle ürünler aldı.

2

Bazı servis ekiplerinin elektrik kablolarını bağlamayı reddettiği ve kullanıcıların ayrı bir elektrikçi tutmasını gerektirdiği belirtiliyor.

3

6 yıllık garanti, ek maliyetler getiren ve her zaman açıkça belirtilmeyen yıllık bakıma bağlıdır.

4

Bazı kullanıcılar, kurulumdan hemen sonra ürün arızası (örn. soğutmama, arızalı anakart) yaşadı.

Bu analizi değerlendir