Gree Aphro A++ 12.000 BTU Duvar Tipi Inverter Klima

82%


Duygu Dağılımı (501)
Bu Ürün Şunlar İçin En Uygun
Olumlu Öne Çıkanlar (82%)
Isıtma soğutma çok iyi fiyat performans olarak çok memnunum
Çok sessiz 26 M2 yi buz gibi yapıyor çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim adinin fazla duyulmamış olmasına bakmayın 10 numara 5 yildiz
Hiç düşünmeden alabilirsiniz. Harika bir ürün. Ben gayet memnunum. Yatak odam dahil buz gibi oluyor.
CİHAZ SESSİZ CALİSMASİ COK İYİ 25 İLA 30M2 ODAYİ İSİTİYOTAVSİYE EDERİM
Ürünün kalitesini tartışmaya gerek yok alabileceginiz en kaliteli klima. 110m2 evde kullanıyorum. Takildigi odayı anında sogutuyor. Evin genelinde sogutma etkili olmuyor fakat evdeki nemi ciddi ölçüde kırıyor ve evde başka bir odada bile olsanız terlemiyorsunuz.
Sessiz full performance
Harika ürün. Evimiz 77 metrekare. Tamamını soğutabiliyor. Zamanlayıcı ve uzaktan çalıştırma özelliği var. İndirim varken denk geldi.
Isıtmasıda soğutmasıda çok iyi
Ürün dün servis gelip kurdu denedik 26 metrekare salon için yeterli hatta kapıyı açtığımızda hol ve mutfağa kadar soğuttu umarım ilerleyen zamanda da devam eder
Ürünün ısıtması gayet güzel dış ünite de nerdeyse hiç ses yok gree satıcısına teşekkür ederim
Olumsuz Öne Çıkanlar (11%)
Klimamiz 1 gunde geldi fakat uzun suredir servisi bekliyoruz Çanakkale de.
Müşteri hizmetlerine iki günde bağlandım 12 gündür kurulum için bekliyorum hala arayan olmadı. Sanırım yaz birine kadar kurmazlar. Böyle marka klima alırsam olacağı bu düşmanlarınıza tavsiye edin
Ürünü aldık montajını yaptıramıyoruz 15 gün bekleyin diyorlar servis berbat Gün bile vermiyorlar
Gerçekten başarılı tek kötü tarafı servisi bulmak biraz zor oldu. Bir ayı buldu kavuşmamız
4 saat oldu daha 10 kere aradım müşteri hizmetlerine ulaşamadım.
Montaj için aranmayı bekliyorum. Bakalım montaj için servis yönlendirmesi yapabilecekler mi yaz bitmeden.
Ürün hasarsız bir şekilde uğraştı güzel de bi ürün bu üçüncü alışımız yalnız servis konusu gerçekten cinnet geçirtecek boyutta bir hafta oldu hala gelem giden yok ilçedeyseniz falan tavsiye etmiyorum servis rezalet
Servis konusunda eksik 1 ay sonrasına kurulum için gün veriyorlar . Ürünün kargo süreci hızlı ama kurulum için 1 ay sonrasına gün verdiler. Sıcaklar geçtikten sonra ihtiyacım kalmayacak zaten klimaya
Henüz kullanmadım .servisi çok aradım bulamadım en sonunda buldum kurumu yapıldı
Ürün ambalajlama gönderim 9 gün sonra teslim edildi fakat bu seferde Ceyhan emsal servis 15 gün sonrasında montaj için gün veriyor yaz bittikten sonra ne işe yarar klima almak
Kritik Sorunlar (4)
Şurada bulunur
Güvenilir platformlardaki güncel fiyatları ve ilanları inceleyin.