Beefair

Leke Karşıtı, Yüksek Korumalı, Paris Işıltısı Pirinç Güneş Kremi

Leke Karşıtı, Yüksek Korumalı, Paris Işıltısı Pirinç Güneş Kremi - Görsel 1

82%

Olumlu arısı

Duygu Dağılımı (400)

Bu Ürün Şunlar İçin En Uygun

Günlük Güneş Kremi Kullanıcıları

Güneş kremini günlük olarak kullanan ve hızlı emilen, beyaz kalıntı bırakmayan ve makyaj altında iyi çalışan bir ürün arayan kişiler.

Parlak Cilt Arayan Kullanıcılar

Sağlıklı bir ışıltı sağlayan ve cildi aydınlatan, potansiyel olarak ek aydınlatıcı ürünlere olan ihtiyacı azaltan bir güneş kremi arayanlar.

Koyu Lekeleri/Hiperpigmentasyonu Olan Kişiler

Koyu lekelerden endişe duyan ve yeni lekeleri önlemeye ve potansiyel olarak mevcut olanları azaltmaya yardımcı olan bir güneş kremi arayan kişiler.

Hassas Cilt Kullanıcıları

Tahriş, kızarıklık veya sivilceye neden olmayan nazik bir güneş kremine ihtiyaç duyan hassas cilde sahip kişiler.

Kuru Cilt Kullanıcıları

Güneş kreminin nemlendirici özelliklerini takdir eden, bazen ayrı bir nemlendiricinin yerini alacak kadar nemlendirici bulan kuru cilde sahip olanlar.

Olumlu Öne Çıkanlar (82%)

Hızlı emiliyo. Kokusu çok güzel. Ciltte beyazlık bırakmadı. Cildimi yumuşacık yaptı

Etkısı gayet iyi diğer Güneş kremleri gıbı cildi kurutmuyor makyaj altına uyguladıgımda bozmuyor kolay emılıyor

özellikle güneşin etkili olduğu bu günlerde güneşten korunmanın en etkili yollarından biri üstelik çabuk emilıyor gün boyu koruyor

Çok ince yapılı bir güneş kremi. Cildime çok iyi oturdu. Emilimi güzel. Beyaz iz bırakmıyor. Beklentimi karşıladı.

içeriği ve kullanım hissi hoşuma gitti ciltte hızlı emiliyor ve ağırlık yapmadı koruyuculuğu gayet iyi düzenli kullanınca daha da sevdim

Hızlı emiliyor, bekleme gerektirmiyor. Düzenli kullanım için uygun bir ürün. Severek kullandığım ürünlerden biri oldu.

Cildimde yağlı his bırakmadı.Tekrar satın almayı düşünüyorum.

Yagli bir cildim var, uc gundur kullaniyorum her hangi bir sivilcelenme problemi yasamadim. Kadifemsi purussuz bir yapisi var. Cild cok guzel hemen emiyor ve oyle yagli yapis yapis bir histe birakmiyor. Daha cok cilt nemlendirici gibi. Yalniz kargo fimasi olan bi kargo gonderim ile yapilmasindan memnun kalmadim. 4 gunde anca teslim edilebildi kargoyu, Ankaraya gonderimlerinizde o kargo firmasiyla calismazsaniz daha iyi plur bence.

Emilimi çok iyi yağlı his bırakmıyor çoğu güneş kremi beyaz kalıntı bırakıyor bunda asla öyle bişey yok koruyuculuğu yüksek ışıl ışıl gösteriyor yüzümü

asla yağlı bırakmıyor cildim emiyor ve makyaj bazı olarak da çok güzel

Olumsuz Öne Çıkanlar (11%)

Cilt hemen emiyor beyazlık bırakmıyor silgi gibi soyulma yapmadı daha ne olsun beğendim

Cildimde soyuluyor çöpp

5 yildiz verdim üstte gözüksün diye.Ürünü hic begenmedim soyuluyor ayrica yorumlardaki gibi hicte kolay emilmiyor oldukca katı bir urun

güneş kremi yüzde soyuluyo beyazlik birakiyo içeriğide eski yenilenmemiş ben beğenmedim 5 yildiz verdimki mesaj onlerde dursun

Ürünüm bozuk mu anlamadım dışarı çıkıcaktım yüzüme sürdüm ve yüzüme emilmedi doğru düzgün pul pul döküldü böyle beklemiyordum tavsiye etmem kesinlikle

Yüzde beyazlık yapmadan ve soyulma yapmadan güneşten koruması çok iyi akma da olmuyor çok beğendim

Kritik Sorunlar (3)

1

Bazı kullanıcılar yanlış ürün (örneğin, sipariş edilen ürün yerine çocuk güneş kremi) veya açıklamasından farklı görünen bir ürün (örneğin, reklamı yapılan güneş kremi yerine 'pirinç mayası' ürünü) aldıklarını bildirdi.

2

Birkaç kullanıcı, açık, hasarlı veya ambalajı bozulmuş ürünler aldıklarını bildirdi, bu da ürün bütünlüğü ve güvenliği hakkında endişelere yol açtı.

3

Bazı kullanıcılar, siparişlerinin teslim edildi olarak işaretlendiğini ancak asla teslim edilmediğini bildirdi, bu da hayal kırıklığına ve çözülmemiş teslimat sorunlarına yol açtı.

Bu analizi değerlendir