Samsung Galaxy S23

85%


Sentiment Breakdown (1,326)
This Product Is Best For
Positive Highlights (85%)
Çok fazla özellik eklemişler, seri çalışıyor bataryası da 1 günü rahat çıkartıyor. Ultra'dan farkı kamera daha az gelişmiş, şarj hızı daha az ve kalem desteğinin olmaması. Fiyatına göre çok iyi bir cihaz olduğunu düşünüyorum oldukça memnunum
Cihaz çok güzel hem hızlı hemde küçük
mükemmel diyecek laf yok amiral gemisi mis gibi ne donma ne kasma bir yıldır
Üründen gayet memnunum. Hızlı ve kullanımı son derece kolay.
çok hızlı kibar klasik samsung s serisi kalitesi akıllı saat hediyesi ile uyguna gelmiş oldu
telefon 3.gun sağlam geldi. şarjı 1gun dayanıyor telefon çok hızlı fotoğraf güzel çekiyor hiç kasma yok telefon tam istediğim gibi ufak ve narin sesi güzel yanında sadece sarj kablosu ile iğne vardi severek kullanıyorum herkese tavsiye ediyorum
Harika telefon; -120 Hz ekran (renkler, kontrast çok iyi) -hızlı işlemci, lpddr5 ram -çok iyi batarya yönetimi -gece ve gündüz çekimlerinde yüksek kalite sunan kamera #paketleme gayet iyiydi, aynı gün kargoya verildi
küçük boyutlu büyük özellikli telefon isteyenler için güzel ürün şarjı normal kullanımda 1güne fazlasıyla yeterli,ekran harika ısınma,donma vs yok
J7 den sonra buna geçince kendimi çağ atlatmış gibi hissettim. Kamerası, hızı, özellikleri muhteşemmm
Satıcı Öğlen sonu sipariş edildiği halde yarım saat içinde kargoya verdi ve hemen elime geçti. Orijinal kapalı sıfır ürün. Sorunsuz alışveriş ve uygun fiyat. S23'ü bilen zaten bilir, bir daha böyle seri gelmez. S23 ailesinden cihazların temel özellikleri aynı olduğundan ve artık büyük cihaz kullanmak istemediğimden bunu aldım. s24 Exynos istemedim Ultra da çok pahalı ve arkadaşımın cebine bile sığmadığından sizlerede bir Mağazada elinize alıp bakmanızı öneririm.
Negative Highlights (8%)
İlk hafta çok ısınıyormuş onun dışında kaliteli güzel f/P ürünü
Alalı bir ay oldu paketlenmesi idealdi ürün olarak ise mükemmel bir sadece oyun oynarken fazla ısınıyor ve şarjı hızlı bitiyor
arkadaşlar telefon hiç dragon işlemciyi kullanıyor gibi hissettir.iyor . ve aşırı ısınıyor,ayrıca telefonun faturası yok içinde
Telefonda ısınma problemi var, trendyolda gezerken bile kasma yaptı, bu da bana denk geldi, telefon iadesi de yapılmıyor, IOS almadığım için pişmanım.
telefon hayvan gibi ısınıyor bu kötü yanı inşallah geçer ama özellikleri vs. şimdilik iyidir başka hata görmedim
ürün kullanılmış gibiydi açtığımızda şarj %54 dü ve telefon açılma sürecinde şarj %46 düştü ve ısınıyordu iade ettim beş yıldız verdim yukarıda gözükmesi için
Ürünü sipariş verdik yeni . Ama hep ısınma yapıyor ... Yeni olduğu halde . Niye yapıyor bunu nasıl olur .
Ürün dün elime ulaştı. Şarjı full doldurdum çok hızlı bitiyor .Kullanmadığım halde düşüyor. gece 100 olan şarj sabah 80 e düşmüştü kullanılmadan. ısınıyor ve kasma yapıyor. İkinci el Ürün mü yada telefonda mı sıkıntı var .iade etmek istiyorum
Kargoyu açtığımda telefonun kendi kutusunda ezilme vardi nereye ne şekilde fırlatıldi veya düşürüldü bilemiyorum.Telefon ara ara donuyor ve aşırı ısınıyor sadece görüntülü konuşmada dahi.
Yeni aldım sadece vatsapa bakıyorum ve çok ısınıyor. Oyun vs hiç birşey yok. Kamerayı açıyorum hemen ısınıyor
Critical Issues (4)
Available on
Check out the latest prices and listings across some trusted platforms.

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23
YouTube Video Insights
Analysis of expert reviews and user feedback from YouTube
Positive Mentions
if like me you've got little hands and stubby fingers and you find that using a 6.8 inch smartphone is akin to grappling with a pissed off drunken ball with hands that are smothered in Vaseline while the Samsung s23 is like a breath of gloriously beautiful fresh air after emerging from a cave full of cheesy farts
this galaxy s23 feels absolutely fantastic to clutch and play with and while you do actually get a one-handed mod it's not even strictly necessary on this thing
if like me you prefer more compact handset it's definitely a worthy alternative to the likes of the Isuzu Zenfone 9 the pixel 7 Etc
Negative Mentions
at the same time that design is a wee bit Bland you see unlike the Zenfone 9 there's no little design touches no originality no bits of flair it's the smartphone equivalent of a pine Heineken it's perfectly inoffensive but it's pretty much impossible to get excited about